Friday, May 04, 2007

Makin' the paper

For en gang skyld kun et lille kort indlaeg. For nogle uger siden blev jeg opsoegt af en journalist fra skoleavisen The GBS Oracle, og det er der nu kommet en fin lille artikel om, som kan laeses her - desvaerre uden de billeder og den faktaboks om min yndlingsbog, -ret osv., som blev trykt ved siden af i selve avisen:

http://gbsoracle.com/2007/05/04/unraveling-a-mystery-with-martin-jensen/#more-301

Jeg er ikke sikker paa, at redigeringen af interviewet helt lever op til DJF's etiske regelsaet, men i det mindste staar der ikke noget, der er decideret forkert. Jeg er dog lidt bekymret om der, hvor der staar, at amerikanske elever ikke rigtigt laerer noget paa grund af de mange proever. Det er jeg helt sikker paa, at jeg formulerede langt mere stille og roligt,men det virker ikke som om, der er nogen der rigtigt har bemaerket det.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home